سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

خیلی خنده‌داراندیشمندان متخصص در مبحث ریزش مو!!! 

ریزش مو

 

وصیت یه پسرنکته بین
.
.
به نام خدا
وقتی این نامه را می خوانید من دیگر در این دنیا نیستم،
بلکه در اون دنیا هستم!
مادر جان خواهش می کنم روز خاکسپاریم از اون خرماها که گردو داره توش نده، چون دوستای من یه سری ندید بدید هستن که میریزن رو خرماها دخلشونو میارن !
در اولین فرصت بعد از فوتم کامپیوترم را در آتش سوزانده ، و خاکسترش را با اسید بشویید که چیزی از آن باقی نماند،
یه رفیقم داشتم که همیشه می گفت : ایشالله بمیری که یه دنیا از دستت راحت بشه اون زنگ زد بهش نگید من مردم!!

 

 

قدرت گاز بعضی نوشابه ها ( این کاربیت* نه نوشابه ... و خطرناکه اگه مرض داری برو باهاش بازی کن خیلی خنده‌دار) رو دست کم نگیرید

*کاربیت سنگی است که در اثر برخورد با آب تولید گاز اسیتیلن میکند و از آن در جوش کاری استفاده میکنند.

نوشابه گاز دار

 

 

دوستی خاله خرسه که میگن اینه :lخیلی خنده‌دار

عبور از خیابان

 

قابل توجه آقایون ... نکنه از اینجور شوخی های بی مزه رو یاد بگیریدمشکوکم

oh,oh


این تصویر مربوط به حالا نیست. مربوط به اون وختاست که حتی گربه ها هم علاف کوچه و خیابون نبودندخیلی خنده‌دار

قدیما




تاریخ : پنج شنبه 93/1/21 | 4:17 عصر | نویسنده : مهسا | نظرات ()
.: Weblog Themes By VatanSkin :.